سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نرم افزار های ساخت فایل نصب

اول از هر چیزی اگه احساس کردید کامل همین مطلب رو دوست دارید بخونید اینجا کلیک کنید

نرم افزار HofoSetup

       بی شک اگر به دنبال ساخت سریع یک فایل نصبی هستید بهترین نرم افزار به معرفی لایت کمپانی همین نرم افزار است چراکه پوسته های بسیار جذاب و دیدنی در اختیار شما قرار می دهد و همچنین قابلیت های فراوان در عین سادگی بیش از حد .در عین زیبایی بسیار زیاد رابط کاربری و همچنین قدرت بالا شما می توانید به ساده ترین شکل فایل های نصب بی همتا به زیبایی بسیار زیاد بسازید .
خلاصه این مطلب توضیح بیشتر جایز نیست اگر در پی یک نرم افزار ساده ولی قدرتمند برای ساخت فایل نصبی می گردید بی شک بهترین انتخاب همین نرم افزار خواهد بود . 

مزایا :
  • بسیار ساده
  • سریع
  • کاربردی
  • 5 پوسته بی نهایت زیبا
برای دانلود این برنامه اینجا کلیک کنید

نرم افزار Advanced Installer

       در نهایت آخرین نرم افزار و به پیشنهاد لایت کمپانی قوی ترین و بهترین نرم افزار موجود برای ساخت فایل نصب که اگر نیاز به یک نرم افزار پیشرفته دارید بی شک قوی ترین نرم افزار در اختیار شما قرار خواهد گرفت . چراکه تمام مزایی که تا این لحظه اعلام کردیم در این نرم افزار گرد هم آمده و توانایی های بی شماری را شامل شده است .
      پوسته های بسیار متنوع در کنار قابلیت شخصی سازی تمام بخش های آن به سادگی هرچه تمام تر و دریافت فایل های مورد نیاز به صورت خودکار از فایل پروژه شما در ویژوال یا هر کامپایلر دیگر از کمترین امکانات این برنامه است .
       قابلیت های بی شمار برنامه نویسی و قابلیت های بررسی سیستم هدف این نرم افزار را بی نقص می کند . خوش بختانه کرک کامل و فایل نصب بدون محدودیت هم اکنون قابل دسترسی است . امیدواریم پس از نصب این برنامه از تحقیقات ما لذت برده باشید .

برای دانلود این نرم افزار اینجا کلیک کنید